lördag 10 mars 2012

Fullt ös medvetslös

Innan livet går vidare på den här bloggen måste jag säga något om förra veckan. Veckan som var overkligt bra. Det var fullt ös hela vägen, på ett bra sätt. Rep varje dag efter jobbet. Onsdagen spenderades i Stockholm för att skaffa arbetsvisum till USA, men lyckligtvis gick oväntat lite av dagen åt till just det, så den kunde istället ägnas åt trevnad i solen. Sen direkt från flygplatsen till Refusedspelningen. Som jag ärligt talat inte var så laddad inför (pga barnsliga resonemang om att det aldrig skulle kunna bli som förr osv) men som var makalöst bra. På fredagen körde vi fest och genrep inför USA inför nära och kära. För mig personligen följde ett lugn efter det. Jag kände att vi kommer inte att göra bort oss, alls. Var bara orolig för att bli sjuk, så det har gurglats sprit och klunkats c-vitaminbrus. Ljuvligheterna toppades med Immortal på House of Metal. Töntiga, måhända, men ändå så sjukt bra. Älskade att känna pyron hetta mot huden och vibrationerna från ettriga baskaggar kittla fötterna.

Så hur toppar man det? Möjligen genom att åka till South by Southwest. Jag vet inte hur det kommer att gå med bloggandet här under tiden för min del, men Matte som ska åka med oss blogga om äventyret för VF.
Check it out!

PS: Idag fyller världen bästa Ponny år. Puss på honom!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar