torsdag 3 november 2011

Businessåret 2012

Jag förstår att ni undrar hur det gick med kalendern egentligen. Jo, efter att ha lusläst beställningskatalogen ett varv till hittade jag en modell med namnet ”Business” som påminde ganska mycket om min nuvarande kalender och som skulle kunna fungera som en refill till den, trots att den inte är avsedd för det egentligen. Och trots att namnet avskräckte snarare än lockade valde jag Business. Med andra ord valde jag det säkraste spåret. Inga nya perspektiv på tiden här inte. 

Jag har fått den nu. Den är ful och ger en steril känsla som andas äcklig business. Är lite besviken på mig själv, att jag inte vågade mer. Jag får vänta med ge en utvärdering till årsskiftet när jag ska börja använda den. Tänk om 2012 blir ett stelt business-år nu bara för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar