lördag 21 januari 2012

En titt i backspegeln, del 4

Jag inser att jag måste avsluta min tillbakablick på 2011 så att jag kan stänga det kapitlet och koncentrera mig på 2012.

OKTOBER

 Som jag berättat tidigare åkte vi till Piteå på 30-årsfest i oktober. Där spelade DJ Beethoven. Han var så vild att han knappt lät sig fångas på bild, så ni får föreställa er resten själva.

 Vi överraskade Maria när hon  fyllde 30.

Och Elise hade namngivningsfest (där jag officiellt blev utnämnd till hennes gudmor, supermegapepp!!)


NOVEMBER
I november hände det inte så mycket enligt min kamera.
 Vi firade i alla fall mormors födelsedag. Hon blev så glad över att få paket att hon också blev svår att fånga på bild.


DECEMBER
 Julafton. Jag var en man-tager-vad-man-haver-tomte.

Nyårsafton firades traditionsenligt hemma hos oss. Icke-traditionsenligt kom Mattias upp från Göteborg och firade med oss. Årets bästa idé tyckte jag. I övrigt blev det barre som vanligt, vilket jag av hänsyn till våra gäster inte delar med mig av.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar