måndag 5 september 2011

I will survive - eller?

Tänkte bara visa ett livstecken för att lugna er som eventuellt tror att jag totalt gått ner mig efter fotbollsfiaskot. Festen som så abrupt tog slut. Men det är ingen fara med mig. I will survive. Frågan är bara om jag kommer att överleva Skellefteå, där jag ska spendera tisdagen och onsdagen. Det är mycket som kan gå fel. Vägen kanske förvandlas från att inte bara upplevas som oändlig utan också faktiskt bli det och leda mig till limbo. Jag kan bli jagad av nazister. Eller, mest sannolikt, jag kan bli smittad av Cryptosporidios (faran avblåst, my ass). Det, mina vänner, är något att oroa sig för. Önska mig lycka till.

2 kommentarer:

  1. Skellefteå är inte så farligt. Ska dit av fri vilja imorgon. Mitt förslag på var limbo på jorden är: Kramfors. Eller Nordmaling.

    SvaraRadera
  2. Nä det var faktiskt inte så farligt. Tycker dina förslag verkar intressanta. Nordmaling har jag besökt, men inte Kramfors. Bildgooglar Kramfors och känner att jag måste dit. Det är trots allt kittlande att utsätta sig för faror. Tack för tipset!

    SvaraRadera