tisdag 10 maj 2011

Hjälp mä!

Jag älskar Night Fever. Nyligen har jag upptäckt att de passar fantastiskt bra att springa till. Tempot är perfekt, drivet pushar en när det känns tungt och man blir peppad för att det är så bra. Men jag har ju, som tidigare nämnts, en ambition att "komma igång" med springandet och göra det till en rutin, vilket innebär att jag ska springa flera gånger i veckan. Jag inser att jag inte kan lyssna på Night Fever varje gång utan att musiken riskerar att påverkas. Det har hänt mig tidigare att låtar förvandlats till jogglåtar som jag inte längre kan avjnuta på ett avslappnat sätt i andra sammanhang än med joggingskorna på. Det får inte hända!

Så, om någon i min visserligen mycket begränsade men inte desto mindre musikbevandrade och fysiskt aktiva läsarskara har tips på vad jag kan variera med mig mottar jag dessa snarast möjligt och med stor tacksamhet. Jag är absolut inte låst till någon genre - det är drivet jag är ute efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar