måndag 23 maj 2011

Nytt ur familjealbumet

Bryter bloggtorkan genom att lägga upp några bilder från den gångna helgen. Det var fint väder och fint väder betyder utflykt. Så jag packade ned Ponny och Bärstrollet i bilen än en gång och vi begav oss mot vår första anhalt: loppis.


Det fanns en del fint men vi köpte inget. Jag övervägde dock att köpa detta freak till kokosapa men tog mitt förnuft till fånga. Fast jag ångrar mig lite ändå. 

Ponny hade gått med på att åka på loppis endast mot att han skulle få bada sen. Så vi åkte vidare till Skeppsvik.
Han förbannade allt folk som skulle störa mitt i ombytet just utanför Skeppsviks herrgård. Fräckt! Men så lätt rubbar man inte fokus för en proffsbadare.

 Här myser han!

 Härligt! Friskt!

 Bärstrollet skyllde på en brännskada, annars hade han givetvis också badat. Själv skyller jag på att det är maj och faktiskt inte var särskilt varmt ute.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar